لوله فولادی برای ماشین آلات و ساخت کارخانه

لوله فولادی برای ماشین آلات و ساخت کارخانه

 

امروزه با پیشرفت فناوری و تکنولولوژی در همه زمینه ها دنیا به سوی متمدن تر شدن و نوآوری پیش میرود.در زمینه ماشین آلات و تجهیزات ساخت و پرورش گیاهان هم باید با روش های جدید و نوین تولید و ساخته شوند.

لوله های فولادی  نقش بسیار مهم و همه کاره ای را در عناصر سازنده این ادوات و ماشین آلات را دارندو ایفا کننده نقش بسیار مهمی در این زمینه هستند.

یکی از دلایل مهم بودن لوله های فولادی در ساخت تجهیزات ماشین الات  کم وزن بودن لوله های می باشد که اثر بسیار مهمی در ثبات و پایداری ماشین آلات را دارند.

 

موارد استفاده لوله فولادی جوشی

 

لوله های فولادی جوش داده شده HFI مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی و مشخصات مشتری برای مناطق کاربردی زیر به کار میروند که عبارتند از :

 

  • به عنوان عنصر ساختاری در ماشین آلات و ادوات کشاورزی
  •  انتقال  مواد
  • تجهیزات ساختمانی
  • ماشین آلات نساجی
  • تجهیزات کشاورزی و برداشت محصول
  • ساخت و ساز جرثقیل
  • امکانات حمل و نقل
  • ساخت وسایل نقلیه جاده ای و ریلی

 

 

لوله برای ماشین آلات و ساخت کارخانه

 

با توجه به نیاز های مشتری ،لوله های فولادی دایره ای  می توانند در طول  ۱۸ متر یا در هر طول طبق نیاز مشتری   با تحمل  خطا طول تحت توافق ویژه مورد نیاز تهیه شوند .
انتهای لوله می تواند به صورت برش ساده باشد و یا برای پردازش بیشتر آماده شود (ماشینکاری ، برش خورده یا برش حرارتی).
در صورت لزوم ، انتهای لوله همچنین می تواند برای اتصالات غیر دائمی با فلنج ها ، اتصالات سوکت ، اتصالات Victaulic یا گیره آماده شود.
مطابق با نیاز مشتری ، لوله ها به صورت سیاه و بدون خرابی ، با محافظت در برابر خوردگی ، یا با روکش ضد خوردگی و یا پوشش بادوام تهیه می شوند.

 

جدول لوله فولادی برای ساخت ماشین آلات و کارخانه 

 

جدول زیر لیست لوله هایی  است که برای ساخت تجهیزات و ماشین آلات و کارخانه ها استفاده میشود.

 

 

 

قیمت لوله فولادی برای ماشین آلات و کارخانه ها

 

برای سفارش لوله فولادی و آگاهی از قیمت لوله  فولادی میتوانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان متخصص و خبره آهن تک  در زمینه  لوله مشاوره داشته باشید و با آگاهی کامل محصول مورد نظر خود را انتخاب  و سفارش دهید.

 

آهن تک  بزرگترین تامین کننده انواع لوله های لوله مانیسمان ، لوله گالوانیزه، لوله گلخانه ای ،لوله آتشخوار ، لوله جدار چاه ،لوله اسپیرال ، لوله سیاه ، لوله گازی،لوله جدارچاه ،لوله پلیسه ،لوله  درزدار ،لوله دقیق کاوه،لوله تست آب ،اوکراینی و… در سراسر ایران  است. ما متخصص لوله هستیم و از سال ۱۳۷۸ خدمات و محصولات با کیفیتی را به  مشتریان گرامی  ارائه می دهیم.

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
تماس با کارشناسان آهن تک
ارسال پیام از طریق واتس آپ