تولید روزانه ۱۳ هزار تن شمش فولادی

تولید روزانه ۱۳ هزار تن شمش فولادی در فولاد خوزستان


معاون بهره‌برداری فولاد خوزستان بیان داشت : با عبور از تولید ۱۳ هزار تن شمش فولادی در کارخانه فولاد خوزستان، برای چهارمین مرتبه پیاپی، رکورد تولید روزانه در شرکت فولاد خوزستان شکسته شد.

تولید روزانه ۱۳ هزار تن شمش فولادی

و به گفته  روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، جناب آقای محمود لندی بیان داشت: فولاد مردان شرکت فولاد خوزستان موفق شدند با همت و تلاش مضاعف خود در دوازدهمین روز از آخرین ماه سال ۱۳۹۸به رکورد تولید شگفت انگیزه  ۱۳ هزار و ۷۵ تن شمش فولادی در روز دست پیدا کنند. این رکورد تحسین برانگیز در حالی به دست آمداست ، که به دلیل جلوگیری از شیوع  و گسترش ویروس کرونا، میزان ساعات کاری کارکنان شرکت فولاد خوزستان کاهش داشته و از طرفی در هفته‌های گذشته بدلیل برودت هوا در فصل زمستان  این شرکت با محدودیت شدید گازرسانی روبه رو بوده است .

 

وی در ادامه اضهار داشتند که: امسال توانستیم با انجام یکسری برنامه‌های تعمیراتی منظم و مستمر، برنامه‌ریزی مدون، تلاش خستگی‌ناپذیر کارکنان شرکت در واحدهای مختلف و به منصه ظهرو گذاشتن بخشی به شعار “ما می‌توانیم”، برای چهارمین مرتبه و در کمتر از سه ماه رکورد تولید روزانه را افزایش و ارتقا  بخشیدیم . توانایی عبور از تولید ۱۳ هزار تن شمش فولادی در روز، برای اولین بار در تاریخ شرکت فولاد خوزستان  امید بخش آینده درخشان  و روشن و همراه با پیشرفت در روزهای پیش روی این شرکت است.

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد خوزستان افزایش میزان تقاضای بازارهای خارجی برای محصولات شرکت فواد خوزستان  را نشانه کیفیت مطلوب محصولات آن دانست و اضافه کرد: در سال‌های اخیر، فولاد خوزستان همواره در مرحله اول تامین بازار داخل کشور را اولویت خود قلمداد کرده وقرار داده است و مازاد بر نیاز کشور را را به صورت دائمی  به کشورهای مختلف جهان صادر کرده است.  و همچنین میزان  ارز آوری عظیم  صادرات محصولات فولاد خوزستان نام این شرکت را در میان صادرکنندگان برتر کشور جای داده است.

معاون روابط عمومی شرکت خوزستان اقای لندی عنوان کرد: از عواملی که سبب شده محصولات فولاد خوزستان در بازارهای  بین‌المللی از دیگر رقبا پیشی بگیرد میتوان به کسب رضایت مشتری، مرغوبیت و کیفیت کالا، تحویل به موقع و پایدار وهمچنین  ارائه محصولات و شرایط پرداخت رقابتی اشاره کرد.

معاون‌ بهره‌برداری فولاد خوزستان در پایان گفت : دو اصل مهم در شرکت فولاد خوزستان تولید پایدار و حفظ کیفیت، به شمار می‌آید و با بکار گیری و تکیه بر متخصصان مجرب داخلی و به کارگیری تجهیزات به روز دنیا در کنار تعهد و تلاش  خستگی ناپذیر کارکنان فولاد خوزستان، تحریم‌ها را بی‌اثر خواهیم کرد.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
تماس با کارشناسان آهن تک
ارسال پیام از طریق واتس آپ