لوله مانیسمان jst

لوله مانیسمان jst

 

لوله مانیسمان jst (جی اس تی ) نوعی از لوله های بدون درز مانیسمان است که در سایز های ۱/۲ الی ۲۴ اینچ  تولید میشود.

شرکت jst به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح و به نام لوله های مانیسمان بدون درز  است که محصولات تولیدی آن نیز با نام مانیسمان jst شناخته می شوند.محصولات این شرکت با دارابودن کیفیت ممتاز مورد تایید صنایع نفت و گاز ایران می باشد.

این شرکت یکی از قدیمی ترین و سابقه دارترین شرکت های تولیدکننده و صادر کننده لوله مانیسمان فولادی درجهان می باشد.این شرکت از فرآبند جوشکاری القایی با فرکانس بالا برای تولید محصولات خود استفاده می کند.
از مهم ترین ویژگی های محصولات این شرکت میتوان به قابلیت اطمینان بسیار بالا ،کیفیت بسیار بالا و انعطاف پذیری اشاره کرد.

 

گروه بازرگانی آهن تک این افتخار را دارد که با همکاری چندین ساله با این شرکت بزرگ در جهان و دارا بودن  محصولات این شرکت در انبار های بزرگ در ایران پشتبان و تامین کننده لوله های مانیسمان jst ( جی اس تی) در ایران می باشد .

 

کاربرد لوله مانیسمان JST

 

لوله های فولادی یکپارچه jst به طور گسترده در استخراج نفت و گاز طبیعی ، نفت و تولید مواد شیمیایی و حمل و نقل ، ساخت دیگ ، ساخت سیلندر فشار قوی ، حفاری چاه نفت ، ساخت ماشین آلات هیدرولیک ، حمل و نقل سیال ، ساخت و ساز ، سازه فلزی ، سازه مکانیکی ، ساخت خودرو ، کشتی سازی ، صنعت مکانیک ، صنعت برق و … مورد استفاده قرار میگیرد.

 

 

مشخصات فنی لوله های مانیسمان JST

 

لوله های فولادی JST با کیفیت فولاد خالص ، اجزای یکنواخت و پایدار ، کیفیت خوب در داخل و خارج از سطح ، دقت بالای ابعادی ، ضخامت دیواره یکنواخت ، صاف بودن لوله های بالا ، خواص مکانیکی عالی  و پردازش عالی طراحی  و ساخته میشوند.

 

استاندارد های لوله مانیسمان JST

 

لوله های فولادی بدون درز مانیسمان jst  توسط استاندارد های زیر مورد تایید قرار گرفته اند:

API 5CT، API 5L، API 5DP، CCS، LR، DNV، ABS، NK، BV، GL، PED، SGS، ISO9001: 2000، ISO14001

 

ظرفیت تولید لوله مانیسمان JST

 

JST قادر به تولید ۱۰۰۰۰۰۰ تن لوله فولادی با کشش سرد ، ۵۰۰۰۰۰ گرم لوله نورد گرم ، ۲۵۰۰۰۰تن لوله لوله ای و ۲۰۰۰۰ تن لوله حفاری است.

 

 

لوله مانیسمان jst

 

 

مشخصات تولید لوله مانیسمان JST

 

لوله های بدون درز به روش سرد: Φ۸-۱۱۴ -۱۲ ۱-۱۲ میلی متر
لوله استیل بدون درز نورد گرم: Φ۶۰-۳۴۰ ۴-۴۵ میلی متر

محصولات اصلی که شرکت jst  علاوه بر لوله مانیسمان JSt به طور عمده تولید میکنند عبارتند از :

خط لوله های نفت و گاز ، لوله مته ، لوله دیگ بخار فشار بالا ، لوله دریایی ، لوله استوانه ، لوله موتور هیدرولیک ، لوله سیال ، لوله سازه ، لوله API ، لوله آلیاژی و سایر لوله های فولادی بدون درز و لوله های طراحی خاص.
لوله های فولادی شرکت JST به طور گسترده در پالایشگاه های نفت و گاز ، مراکز ساخت اتومبیل ، کارخانجات ساخت ماشین آلات ، دیگهای بخار و یاتاقان ، حمل و نقل هوایی ، کشتی سازی ، متالورژی، حمل و نقل و سایر صنایع مورد استفاده قرار میگیرد.

 


مقالات مرتبط : لوله گالوانیزه چیست ؟

 

لوله API 5CT

 

 لوله API 5CT لوله ای است که پس از حفاری ، گاز خام و طبیعی را از منطقه هیدروکربن به لوله روی سطح زمین منتقل می کند. این نوع لوله بدون درز روغن برای تحمل فشار ایجاد شده در فرآیند بهره برداری استفاده می شود.
قطر بیرونی لوله از ۶۰٫۳ میلی متر تا ۱۱۴٫۳ میلی متر است. کارخانه ساخت لوله های فولادی Jiangyin Changjiang یکی از تولید کنندگان پیشرو و صادر کننده لوله های فولادی بدون درز و لوله های مختلف خاص است.
تمام لوله های API 5CT مطابق با استانداردهای کیفیت تولید می شوند.
برای اطمینان از کیفیت خوب لوله های API 5CT ، شرکت jst از تجهیزات پیشرفته تست آزمایش داخلی و خارج از کشور استفاده می کند جی اس تی با دارا بودن دستگاه های تست اولتراسونیک ،پرس هیدرو استاتیک،ماشین های شناسایی،آنالایز طیف نوری و تجهیزات کامل آزمایش خاصیت مکانیکی دستگاهای تست استاندارد API و تست غیر استاندارد برای لوله های بدون درز تمامی لوله های API 5CT خود را با بالاترین سنجش مورد ارزیابی قرار میدهد.

 

لوله مانیسمان jst

 

 

API SPEC 5L

 

تعیین سطح خط لوله از لوله خط API SPEC 5L حاصل می شود.

این نوع معمولاً مطابق مشخصات متالورژی ساخته شده توسط انستیتوی نفت آمریکا (API) ساخته می شود.
از این محصول می توان برای ساخت خط لوله های صنعت گاز طبیعی یا لوله های خط سیال استفاده کرد که منابع مختلفی از جمله گاز طبیعی ، نفت ، نفت و آب را به صنعت نفت و گاز طبیعی منتقل می کند.

لوله خط API SPEC 5L در قطرهای مختلف از ۲ اینچ تا ۴۸ اینچ موجود است.

از آنجا که این لوله فولادی باید در برابر فشارهای زیاد مقاومت کند ، آزمایش های مهمی وجود دارد که لوله های jst تمام الزامات شیمیایی فلز را برآورده می کنند.
خط لوله JST خدمات خط لوله ایمن و مطمئن را تضمین می کند.

 

لوله مانیسمان jst

 

 

لیست قیمت لوله مانیسمان jst

 

قیمت لوله های مانیسمان jst بر اساس فاکتور های زیادی مشخص میشود و به دلیل نوسانات بازار متغیر است .

آهن تک معتبر ترین مکان برای استعلام قیمت لوله در ایران می باشد. برای سفارش لوله مانیسمان jst و انواع دیگر  لوله میتوانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان متخصص و خبره آهن تک  در زمینه  لوله مشاوره داشته باشید و با آگاهی کامل محصول مورد نظر خود را انتخاب  و سفارش دهید.

از جمله محصولات پر فروش آهن تک میتوان به لوله مانیسمان ،لوله گالوانیزه،لوله گلخانه ای ،لوله آتشخوار ،لوله جدار چاه ،لوله اسپیرال و … اشاره کرد .

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
تماس با کارشناسان آهن تک
ارسال پیام از طریق واتس آپ