سهم ۳۰درصدی صنعت خودرو از فولاد آلیاژی

سهم ۳۰درصدی صنعت خودرو از فولاد آلیاژی


 مدیر بازاریابی و فروش شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: شرکت فولاد آلیاژی ایران در طول 11 ماهه سال 1398 بیش از  405 هزار تن محصول به مشتریان عرضه کرده است  که این مقدار تا پایان سال بالغ بر 435 هزار تن خواهد شد. که این مسئله بیان کننده این است که بیش از 26 هزار تن رشد در مقایسه با سال گذشته رقم خواهد زد. خاطر نشان می شود که از این میزان تولید سهم صنایع خودرویی از فولاد آلیاژی بالغ بر 120 هزار تن یعنی  چیزی حدود 30 درصد کل فولاد آلیاژی تولید شده بوده که نشان دهنده آن است که با توجه به میزان تولید این صنعت و رشدی که در تولید خودرو در نیمه دوم  سال  حاصل شد، مواد اولیه این صنعت، درزمان مقرر و مناسب ، از سوی شرکت فولاد آلیاژی ایران پشتیبانی  شده است.

سید رضا سیفتی مدیر بازاریابی و فروش شرکت فولاد آلیاژِی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» اظهار داشت: علیرغم آنکه شرکت فولاد آلیاژی ایران در تهیه و تامین مواد اولیه به ویژه شارژ آهنی و آهن اسفنجی طی چند ماهه گذشته  با محدودیت‌هایی روبه رو  بوده است اما به هر طریق ممکن این مشکلات تا حدودی رفع شده و امیدواریم از این به بعد هم با همکاری تمامی شرکت های تامین‌کننده آهن اسفنجی و سازمان‌های مرتبط، شرایط پایداری در تامین شارژ آهنی میسر شود.

وی همچنین بیان داشت : شرکت فولاد آلیاژی ایران در زمینه تولید و عرضه فولادی‌های زنگ‌نزن در بخش مقاطع طویل،این توانایی دارد تا انواع گریدهای این گروه فولادی را تولید نماید تاکنون نیز بخشی قابل توجهی  از نیاز کشور را در خصوص فولادهای ۳۰۴، ۳۱۶ و ۴۲۰ که بیشترین مصرف را در کشور  دارند، به همراه سایر محصولات فولادی زنگ‌نزن به بنا به  نیاز و سفارش صنایع مختلف فولادی، تولید و عرضه کرده است.

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
تماس با کارشناسان آهن تک
ارسال پیام از طریق واتس آپ