لوله مانیسمان اهوازی

لوله مانیسمان اهوازی 

 

لوله مانیسمان چه نوع لوله ای است ؟

لوله های موجود در بازار اصولا  از نوع ساخت به دو دسته تقسیم می شوند که به لوله های درز دار یا بدون درز تقسیم می شوند،لوله های بدون درز که به لوله های مانیسمان یا سیم لس معروفند که با میان تهی کردن یک پروفیل توپر ساخته می شود وبه نوعی اطلاق می شود که در فرایند ساخت و تولید آن از هیچ گونه جوش وبرشی استفاده نشده است.

از انجاکه اولین شرکت وارد کننده این لوله های بدون درز و بدون جوش یا سیم لس به ایران شرکت مانیسمان آلمان بوده است از این جهت لوله بدون درز در ایران با نام لوله مانیسمان شناخته می شود و اصطلاحی بازاری برای آنها شده است.

 

لوله مانیسمان اهوازی

 

 

لوله مانیسمان اهوازی

 

شرکت لوله سازی اهواز در سال ۱۳۴۶ در منطقه وسیعی از شهرستان اهواز با استفاده از ماشین آلات مدرن و تجهیزات پیشرفته و بکارگیری نیروی انسانی متخصص در راستای تولید لوله های فولادی جهت صنایع نفت، گاز ، پتروشیمی و آب تأسیس گردید.

لوله های تولیدی این شرکت شامل انواع لوله های فولادی(سرویس ترش و غیرترش) جوش مسـتقیم به روش HFW از سـایز۶ تا ۲۴ اینچ، SAWL از سایز ۲۴ تا ۵۶ اینچ و SAWH از سایز ۲۴ تا ۱۰۰ اینچ و تولید لوله های استراتژیک جداره چاه(Casing) از سایز ۸/۳-۱۳ تا ۳۰ اینچ می باشد.

همچنین این شرکت قادر است لوله های فولادی از سایز ۲ تا ۶۰ اینچ را در کارخانه های پوشش خارجی , PE PP  و FBE و نیز لوله های فولادی از سایز ۲۰ تا ۶۰ اینچ را پوشش داخلی EPOXY مایع بر اساس استاندارد DIN 30670 ، استانداردهای شرکت ملی گاز ایران و استانداردهای شرکت ملی نفت ایران اجرا نماید.

گروه بازرگانی آهن تک ارتباط مستقیمی با این کارخانه اهوازی دارد و تامین کننده بخش اصلی لوله مانیسمان اهوازی در کل کشور می باشد.

فروش لوله مانیسمان اهواز  در تمایمی سایز ها و ابعاد به صورت تضمین کیفیت می باشد.

شرکت لوله‌سازی اهواز با ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن انواع لوله‌های فولادی، ۴ میلیون متر مربع پوشش خارجی و ظرفیتی بالغ بر ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع پوشش داخلی بعنوان بزرگترین تولیدکنندگان لوله در خاورمیانه، شناخته می‌شود. دفتر مرکزی این شرکت در شهر اهواز  و نمایندگی آن در شهر تهران قرار دارد.

تولید لوله مانیسمان اهوازی

 شرکت لوله سازی اهواز با در اختیار داشتن دستگاههای به روز و پرسنل فنی مجرب توانایی تولید لوله های فولادی در سایزهای مختلف و به سه روش تولید نماید.

 

  • کارخانه شماره ۱ و ۳ تولید لوله های ۵/۸-۶ الی ۲۴ اینچ به روش HFW
  • کارخانه شماره ۴ تولید لوله های ۲۴ الی ۵۶ اینچ به روش SAWL
  • کارخانه اسپیرال تولید لوله های ۲۴ الی ۱۰۰ اینچ به روش SAWH

 نمایندگی لوله مانیسمان اهوازی در تهران

 

گروه بازرگانی آهن تک با بیش از ۲۰ سابقه مفید در زمینه لوله و اتصالات ارتباط مستقیمی با شرکت ها و کارخانجات بزرگ تولیدکننده لوله و اتصالات در سطح ایران و جهان  را دارد.شرکت نورد و لوله سازی اهواز نیز یکی از شرکت هایی است که به طور مستقیم با بازرگانی آهن تک ارتباط مستقیم دارد.آهن تک یکی از بزرگترین و رسمی ترین نمایندگان شرکت نورد ولوله سازی اهواز در تهران می باشد.

قیمت لوله مانیسمان اهوازی

برای سفارش لوله مانیسمان اهوازی و آگاهی از قیمت لوله مانیسمان اهوازی میتوانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان متخصص و خبره آهن تک  در زمینه  لوله مشاوره داشته باشید و با آگاهی کامل محصول مورد نظر خود را انتخاب  و سفارش دهید.

بهترین روش خرید لوله های چینی مانیسمان با کیفیت، خرید از مراکز معتبر می باشد که لوله های مانیسمان وارداتی را در نوع معتبر که دارای استاندارد جهانی بوده و نیز دارای تاییدیه های پخش از مراکز مختلف می باشد، را عرضه می کنند.

برای دیدن لیست قیمت لوله مانیسمان اهوازی میتوانید به صفحه لوله مانیسمان مراجعه کنید .

 

 

پست های مرتبط

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
تماس با کارشناسان آهن تک
ارسال پیام از طریق واتس آپ