لوله گازی API سپنتا

لوله گازapi سپنتا

 

 

لوله گازی api سپنتا
                                                                                              لوله گازی api سپنتا

 

لوله گازی api سپنتا از پرمصرف ترین لوله های گازی در زمینه انتقال گازهای کارخانه های صنعتی و تولیدی و گاز های خانگی می باشد . لوله های گازی سپنتا در شهرهای مختلف ایران چون تهران ،اهوازو تبریز تولید و توضیع می شود .

 

مشخصات لوله گاز api سپنتا

 

 

استانداردهای گوناگون درزمینه ساخت لوله ، تعریف های متفاوتی برای جنس لوله های نفتی، گازی وآب، تعریف و توصیف کرده اند. هر لوله با توجه به گرید خود، ترکیبات شیمیایی، خواص شیمیایی و مکانیکی خاص خود را دارد. که نتیجه آن مشخصات منحصربه فرد لوله ها و کاربردهای متفاوت لوله است.

لوله‌های گازی API بر طبق استاندارد API 5L و دردو سطح PSL-1 و PSL-2 دسته بندی می گردند.
قابلیت بکار گیری در خطوط با مسافت طولانی نفت و گاز و آب به دلیل ارزان و کم هزینه بودن، مقاومت بیشتر دربرابرپیشرفت ترک ایجاد شده در خطوط لوله از جمله مزایا و کاربرد های API 5است.

موسسه نفت آمریکا (American Petroleum Institute) که به اختصار API گفته می‌شود، معتبر ترین و تنها موسسه ملی تامین کننده تجهیزات مختلف صنایع نفت و گاز خام در آمریکا می‌باشد.

گرید لوله های درزدار API در اصل توصیف کننده ماده یا جنس لوله می باشد و در حقیقت لوله های api به دلیل ارزن بودن جایگزین مناسبی برای لوله های گران قیمت تر و بدون درز لوله مانیسمان است.

 

کاربرد لوله های گازی api سپنتا

 

 

لوله های گازی سپنتا از نظر نوع مصرف در پروژه های گازرسانی که عمدتا گاز رسانی خانگی و ساختمانی میباشد و به دو دسته لوله گازی تو کار و لوله گازی روکار تقسیم بندی میشوند.

 

از آنجایی که لوله های API گازی دارای استحکام بالا و همچنین نوع استاندارد ساخت این لوله ها، به عنوان لوله تو کار و لوله های گازی سپنتا معمولی جهت انشعابات داخل ساختمانی و یا داخل کارخانه های صنعتی مورد استفاده ومصرف قرار می گیرند

 

 

سایز واندازه لوله های  گازی سپنتا

 

 

سایز و اندازه لوله های گازی سپنتا بستگی به پروژه و زمینه مصرفی متفاوت می باشد که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است .

 

لوله های گازی سپنتا همانگونه که اشاره شد در دو نوع معمولی و API تولید ودر بازار مصرف توضیع می شوند. که سایزبندی این لوله ها بسته به نوع استاندارد بکار گرفته شده برای ساخت لوله گازی سپنتا میتواند متفاوت باشد. بدین گونه که لوله گازی سپنتای معمولی در سایزهای ۱/۲ الی ۶ اینچ و لوله های API گازی سپنتا از سایز ۱/۲ اینچ الی ۴ اینچ تولید و و عرضه میگردند.

تمامی لوله ها در ابعاد ۶ متری ساخت و تولید می شوند و استانداردهای مربوط به ساخت لوله به صورت شابلون که عمدتا به رنگ زرد می باشد و درسرتاسر لوله نوشته شده .و با این خصیصه لوله های معمولی و لوله های گاز از یکدیگر متمایز هستند.

 

 

جدول لوله گاز توکار سپنتا

 

 

لوله گاز خانگی توکار جدید با ورق api و با استاندارد ISIRI3574 تولید می شوند.
لوله های گاز خانگی سپنتا برای مصرف توکار در کاربردهای عمومی با استاندارد API 5Lتولید و کیفیتی مطابق با تمام استانداردهای گاز ایران دارند و قابل رقابت با لوله های بدون درز می باشند .

برای مشاهده لیست قیمت لوله های گازی سپاهان و سپنتا همچنین لوله های مانیسمان میتوانید به سایت فروشگاه آهن تک مراجعه فرمایید و قیمت روز لوله را مشاهده فرمایید.

 

پست های مرتبط

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
تماس با کارشناسان آهن تک
ارسال پیام از طریق واتس آپ