تولید فولاد ایران ۲۰ برابر رشد تولید جهانی

انجمن جهانی فولاد گزارش داد : میزان رشد تولید فولاد خام در کشور ایران بیش از ۲۰ برابر رشد جهانی تولید فولاد به ثبت رسیده است . بر این اساس در ماه  ژانویه ۲۰۲۰ میلادی تولیدات فولاد خام ایران رشدی  ۴۶.۷ درصدی داشت درحالی که تولید جهانی این محصول تنها ۲.۱ درصد افزایش یافت.

به بیان انجمن جهانی فولاد(World Steel Association) در اولین ماه  سال ۲۰۲۰ میلادی، کشور ایران ۲میلیون و ۸۹۵ هزارتن فولاد خام تولید کرد است که در مقایسه با تولید فولاد در سال گذشته که یک میلیون و ۹۷۱هزارتن بوده است به میزان  ۴۶.۷ درصد رشد داشته است . این در حالی است که این میزان از افزایش رشد تولید فولاد بیشتر از ۲۰ برابر رشد تولید جهانی  فولاد در ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی است.

میزان تولید ۶۴کشور تولید کننده فولاد جهان طی ماه  ژانویه تا امسال میلادی ۱۵۴ میلیون و ۴۳۶هزارتن ثبت شد که نشان دهنده افزایش  رشد۲.۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال میلادی گذشته است که به میزان ۱۵۱میلیون و ۲۲۸ هزار تن بوده است .

۵کشور برتر فولادساز جهان در طی ماه ژانویه ۲۰۲۰ میلادی به ترتیب بیشترین میزان تولید :چین با تولید ۸۴ میلیون و ۲۶۹ هزارتن، هند با ۹ میلیون و۲۲۸ هزار تن، ژاپن با ۸ میلیون و ۲۲۴هزار تن، امریکا با ۷ میلیون و ۷۰۷هزار تن و روسیه با ۶ میلیون تن بوده اند.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
تماس با کارشناسان آهن تک
ارسال پیام از طریق واتس آپ