شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان

لوله های دقیق کاوه ایرانیان

 

شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان

شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان نخستین و مطرح ترین تولیدکننده لوله های بدون درزسیم لس و یا در اصتلاح کلی تر لوله های مانسمان و تیوب های فولادی در ایران است. که یکی از شناخته شده ترین شرکت ها تولیدی انواع لوله های فولادی در کشور می باشد .
شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان در سال ۷۴ تاسیس و در سال ۱۳۷۷ به بهره برداری رسید. و در زمینه تولید انواع لوله فولادی هم اکنون به یکی از مطرح ترین تولیدکنندگان در این بخش تبدیل گشته است.
بنا براین شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان یک شرکت خصوصی با بیش از ۲۰ سال سابقه وتجربه تولید درزمینهٔ طراحی و ساخت انواع لوله های بدون درز فولادی(لوله های مانسمان) است.

شرکت لوله های دقیق کاوه پیشگام در تولید لوله های بدون درز مانیسمان در حال حاضر سالایانه پانزده هزار (۱۵۰۰۰) تن لوله بدون درز و با روش ساخت کشش سرد وهمچنین سالانه هفتادو پنج هزار(۷۵۰۰۰) تن لوله بدون درزفولادی به روش نورد گرم با بهره گیری از خطوط تولیدی مدرن و همکاری با تولیدکنندگان مطرح سراسر دنیا تولید می کند.

شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان
شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان

شرکت لوله دقیق کاوه ایرانیان با همکاری های مشترک تولیدی و بازرگانی با تولیدکنندگان مطرح در این بخش توانایی تولید لوله های فولادی بدون درز با کیفیت در بازار داخلی را دارا می باشد.

لوله های فولادی دقیق کاوه تولید شده در این شرکت پس از بررسی و طی مراحل کنترل کیفی در واحد کنترل کیفیت و تائید نهایی توسط کارشناسان این شرکت بسته بندی وجهت فروش روانه بازار مصرف می گردند.

شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان با مساحتی معادل ۲۹ هزار مترمربع و زیربنای ۲۱ هزار مترمربع در استان مرکزی واقع شده است .

آدرس دقیق این کارخانه :استان مرکزی- شهرستان ساوه- شهرک صنعتی کاوه می باشد.

لوله ها و تیوب های فولادی مانیسمان یا بدون درز (مانسمان) و سایر محصولات لوله فولادی تولید شده در  کارخانه دقیق کاوه ایرانیان بر اساس به روزترین و مدرن ترین استانداردهای کشورهای پیشرفته چون :آمریکا، ژاپن، انگلیس، آلمان و اتحادیه اروپا مانند API، ASME،JIS ،DIN ،ASTM ، EN و BS ساخته و تولید می شوند.

سایز لوله های تولیدی در شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان از ½ اینچ تا ۴ اینچ می باشد.

بازرگانی وفروشگاه آهن تک با داشتن نمایندگی شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان ، و وجود کارشناسان و مشاورین مجرب توانایی تأمین و تحویل تمامی لوله های فولادی تولیدی این کارخانه با بهترین قیمت روز و در کوتاهترین زمان را دارد.

شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان
شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان

محصولات تولید شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان

 

تنها تولیدکننده لوله های دقیق صنعتی با روش کشش سرد در ایران در حال حاظر کارخانه لوله های دقیق کاوه ایرانیان می باشد. این شرکت در مدت زمان کوتاهی از زمان بهره برداری و تولید محصول با ارائه محصولاتی با کیفیت مطلوب، قیمت های مناسب و مهم تراز همه تحویل به موقع سفارش مشتریان ، رضایت مندی خریداران و مشتریان خود را جلب نمود وخود را به عنوان یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید انواع لوله های فولادی مطرح گرداند.
تولید سالانه پانزده هزار تن (۱۵۰۰۰) لوله ساده کربنی و کم آلیاژی از لوله های فولادی بدون درز، لوله های با درز مخفی ولوله کاندوئیت از عمده محصولات تولیدی شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان می باشد.


 قیمت لوله دقیق کاوه ایرانیان: قیمت لوله های دقیق کاوه ایران 

مشخصات لوله های تولیدی شرکت لوله دقیق کاوه ایرانیان:

 

  • قطر خارجی ۶-۹۰ میلی متر
  • ضخامت دیواره: ۰٫۸-۵ میلی متر
  • طول: ۲۰ متر

موارد مصرف تیوب های فولادی بدون درزشرکت لوله دقیق کاوه

 

  • تیوب های مبدل حرارتی
  • تیوب های دیگ بخار
  • تیوب های دقیق خودرو
  • تیوب های انتقال فشار هیدرولیکی
  • تیوب های ضد انفجار
  • بوش های صنعتی
  • لوله های کاندوئیت (ضد انفجار)
شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان

موارد مصرف لوله های بدون درز فولادی شرکت لوله دقیق کاوه

 

  • لوله های بدون درز دقیق کاوه به عنوان لوله  انتقل نفت و گاز و مواد پالایشگاهی
  • لوله های واحدهای پروسس پالایشگاهی
  • خطوط شبکه گازرسانی
  • سیستم حمل مایعات هیدروکربنی
  • لوله های گاز شهری
  • انتقال هر نوع سیال پرفشار
شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان

با توجه به توسعه صنایع دیگر مانند نیروگاه ها و پالایشگاه ها ودیگر صنایع مهم و همچنین افزایش روزافزون نیاز مردم به امکالنات رفاهی ،شهری، مسکن نیاز به تأسیسات فولادی افزایش یافته است.
جهت ایجاد تأسیسات لوله های فولادی و سایر ابزارهای کنترلی نیازی مبرم و ضروری است وبخش اعظمی از تأسیسات را لول ها و تیوب ها تشکیل می دهند. دلایل ذکر شده تنها بخش کوچکی از عواملی است تا تعداد کارخانه های لوله وتیوب در دهه های اخیر رو به گسترش باشد.
لوله های مانیسمان و لوله های درزدار فولادی اساسی ترین و کاربردی ترین لوله های استفاده شده در صنایع مختلف و تأسیسات و…هستند.که شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان از کارخانه ای پیشرو در تولید این محصولات ضروری می باشد .

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
تماس با کارشناسان آهن تک
ارسال پیام از طریق واتس آپ