مهم‌ترین و پرکاربردترین لوله صنعتی

آشنایی با مهم ترین لوله صنعتی در بازار

تمامی لوله هایی که برای مصارف صنعتی تولید می شوند، جزو مهم‌ترین و پرکاربردی‌ترین لوله های  صنعتی به شمار می روند، اما در میان آن‌ها لوله هایی وجود دارد که نبود آن باعث توقف و یا افت یک صنعت می شود. مانند لوله های فولادی و لوله های چدنی. این نوع از لوله ها همواره در صنعت حضور داشته و روز به روز بر کیفیت آن افزوده می شود تا نیاز ها را برطرف سازد.
لوله های فولادی و چدنی از بهترین لوله صنعتی در بازار می باشد. که جزء لوله های صادراتی نیز حساب می شوند. لوله های فولادی و چدنی از محصولاتی هستند که برای آن‌ها هر ساله برنامه های تجاری فراوانی را می توان در نظر گرفت، تا این محصول با ارزش به راحتی در چرخه مصرف قرار گیرد.

لوله صنعتی در پتروشیمی
خرید این نوع از لوله های صنعتی در ایران مخصوصاً برای مواردی که در بالا اشاره کردیم به‌وفور یافت می شود و تولید کنندگان همواره لوله صنعتی تولیدی خود را در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می‌رسانند. بازرگانی این نوع از محصولات چه در داخل کشور و چه در خارج از ایران سود آوری خوبی برای کشور دارد و باعث عدم خروج ارز از کشور می شود.
یکی از روش ها و راه حل های خوبی که تولیدکنندگان لوله صنعتی به خصوص تولید کنندگان لوله های فولادی و چدنی در پیش گرفتن فروش عمده این محصول می باشد تا هم محصولات خود را به راحتی در بازارهای صنعتی به فروش برساند و هم این که خریداران از هزینه کمتری را بابت خرید لوله صنعتی بپردازند. البته همانطور که می دانید کاربرد زیاد و کیفیت بالای لوله های صنعتی موجب شده است تا بسیاری از تاجران ایرانی و بین المللی برای فروش انواع لوله صادراتی اقدام کنند.
همانطوری که گفته شد لوله های فولادی و چدنی به دلیل قابلیت هایی که در حوزه های انتقال، آب و فاضلاب، نفت و گاز، پتروشیمی، لوله‌های آتش نشانی و اطفاء حریق، کارخانجات ماشین سازی و ابزار سازی و … دارند، از مهم‌ترین و پرکاربردی‌ترین لوله صنعتی در صنعت به شمار می روند، که اگر بتوانیم از این قابلیت ها به درستی استفاده کنیم می توانیم اقتصاد قوی و پویایی را برای کشورمان رقم بزنیم.

خرید انواع لوله صنعتی پر کاربرد

با بالا آمدن سطح کیفیت زندگی در جوامع مختلف و بخصوص در شهرهای بزرگ کشورمان، لوله های صنعتی نقش مهمی برای انتقال میعانات مانند؛ آب آشامیدنی و کشاورزی ایفا می کنند، لوله صنعتی، که یکی از رایج‌ترین ابزار و یا محصول، برای انتقال آب می باشند، کمک قابل توجهی در سلامت آب به ما انسان ها می کنند.

برای دانستن مشخصات انواع لوله های صنعتی و خرید آن می‌توانید به بزرگترین بازار لوله، در شهر تهران و نیز شهرهای صنعتی مانند اصفهان، مشهد و تبریز به صورت حضوری مراجعه کنید و محصول مورد نیاز خود را به راحتی انجام دهید. اما توصیه ما برای خرید انواع لوله صنعتی مراجعه به فروشگاه های معتبر اینترنتی مانند آهن تک و خرید به صورت مستقیم و با کمترین قیمت است.
خوشبختانه در حال حاضر در شهرهای بزرگ کشورمان مانند اصفهان، مشهد، تهران و تبریز استقبال بسیار خوبی از فروش لوله صنعتی را شاهد هستیم. به همین دلیل فروشندگان بسیاری این محصول ارزشمند را در بازار عرضه می کنند. با توجه به حجم استفاده از انواع لوله های صنعتی در کشور سود خوبی را برای فروشندگان آن پیش بینی می کنیم.
امروز لوله صنعتی از بدیهی‌ترین نیاز هر کشوری برای به چرخش درآمدن چرخ صنعتش تلقی می‌شود، برای همین بیشترین خریداران این محصول را شرکت ها و صنایع بزرگ و کوچک در شهرها ای صنعتی تشکیل می دهند.
لوله صنعتی فولادی و چدنی، از بهترین لوله های حاضر در بازار فروش به شمار می روند، این لوله ها به دلیل قیمت ارزان و کیفیت استثنایی طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند. تولید و فروش لوله های فولادی و چدنی در بازار محصولات صنعتی توانسته کشور را از واردات بی نیاز کند.

لوله چدنی صنعتی

هنگام خرید لوله صنعتی باید خیلی مواظب باشید تا جنس بی کیفیت را به شما نفروشند. برای شناخت انواع لوله های صنعتی اصلی از تقلبی، بهتر است از آزمایشگاه برای تشخیص خوب یا بد محصول کمک بگیرید. برای این کار قطعه کوچکی از لوله مورد نظر را بریده و به آزمایشگاه ببرید تا میزان استحکام، عایق بودن، مقاومت خمشی و … مشخص شود. اگر شما نیز از لوله ها اطلاع کافی ندارید بهتر است هنگام خرید به نمایندگی معتبر مراجعه کنید.
با پیشرفتی که صنعت آی تی در سال های اخیر داشته، دیگر نیازی به مراجعه فیزیکی برای خرید محصولات مورد نیاز نیست شما می توانید محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه های آنلاین خریداری کنید. خرید اینترنتی لوله صنعتی نیز از این امر مستثنا نیست و می توانید به فروشگاه های عرضه انواع لوله های صنعتی در فضای وب مراجعه کنید و با کمترین هزینه خرید نمایید.

لوله های صنعتی را بهتر بشناسید؟

کشور ایران با داشتن منابع عظیم نفت و گاز، نیاز شدیدی به شبکه های انتقال داشت، تا منابع استخراج شده را از دریا به خشکی و از خشکی به دست مصرف کننده برساند، برای همین از دهه ۵۰ به بعد رشد عجیبی در این صنعت رقم خورد و لوله صنعتی با کیفیت بالا و مقاومت خوب، وآرد این عرصه شدند. البته ناگفته نماند که قبل از دهه ۵۰ از لوله ها ی فولادی استفاده می شود ولی چون از کیفیت خوبی برخوردار نبودند خیلی به چشم نمی آمد.

اما بعد از دهه ۵۰ رشد خوبی را داشته است. بیشترین کاربرد لوله صنعتی در این عرصه یعنی نفت، گاز، پتروشیمی است.
بیشترین لوله ای که در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد، لوله‌های فولادی بدون درز هستند که در ادامه کمی با این نوع لوله صنعتی آشنا خواهیم شد.

لوله‌های فولادی بدون درز که به لوله‌ مانیسمان معروف هستند، نوعی لوله است که از بیلت فولادی درست شده است. این لوله ها بیشترین استفاده را در صنعت پتروشیمی دارند. قیمت آن ها معمولا به دلیل کیفیت بالا حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد نسبت به سایر لوله ها گران است. و اینکه سایز این نوع از لوله ها بر اساس استانداردهای انجمن مهندسان مکانیک آمریکا تعیین شده است.

لوله صنعتی

بازرگانی آهن تک با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه لوله و اتصالات آمادگی همکاری با تمامی شرکت ها  ارگان های و اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه انواع لوله های صنعتی،فولادی، چدنی، داربستی، مانیسمان، گالوانیزه، اسپیرال  و… را دارد.جهت همکاری با آهن تک با کارشناسان ارشد آهن تک از طریق راه های ارتباطی در تماس باشید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
تماس با کارشناسان آهن تک
ارسال پیام از طریق واتس آپ