بالاترین کیفیت لوله فولادی در ایران

سید علی موسوی مدیر عامل شرکت لوله گستر ماهدشت در گفتگوی خبری گفت که کارخانه‌های داخلی می‌توانند انواع این محصولات را با بالاترین کیفیت و استاندارد تولید کنند. بنابراین پروژه‌های گازرسانی در استان‌های مختلف، به ‌ویژه تهران بدون هیچ مشکلی در زمینه تامین مواد اولیه اجرا می‌شوند.

وی افزود: پروژه‌های گازرسانی به ‌دلیل حساسیت این موضوع، نظارت و دقت بالای اجرا از سوی مجری و مهندس ناظر را می‌طلبد. قطعا لوله‌های استانداردی که سازمان‌های نظارتی مانند سازمان نظام مهندسی ساختمان تایید کرده، در خطوط انتقال گاز استفاده می‌شود زیرا از یک سو هیچ مهندس ناظری لوله‌های بی‌کیفیت را تایید نمی‌کند و از سوی دیگر، کارفرمایان نیز تمایلی به استفاده از لوله‌های گران‌قیمت با آلیاژها خاص ندارند.

استفاده از خط لوله های گاز ترش یک نقطه عطف در صنعت فولاد کشور و گازرسانی محسوب می‌شود زیرا شرکت‌های داخلی دست به دست یکدیگر داده‌اند تا در نهایت لوله‌های انتقال گاز ترش در کشور تولید شود. اهمیت این لوله‌ها در پروژه‌های گازرسانی به حدی است که تا چندی پیش، تمام این لوله‌ها از خارج کشور تامین می‌شدند.شرکت های داخلی کشور ایران را از این نیاز به لوله خودکفا کردند.

در خطوط فشار قوی انتقال گاز، لوله‌های مانیسمان بدون درز مورد استفاده قرار می‌گیرد که تولیدکننده این محصول، عمدتا شرکت لوله‌سازی اهواز است و در حال حاضر، این نوع لوله‌ها در بازار کم است. بنابراین، پیمانکاران مجبور به استفاده از سایر لوله‌ها به جای آن‌ها هستند.

 تولید لوله‌های مانیسمان جهت انتقال گاز باید افزایش یابد زیرا این لوله‌ها در عین دارا بودن کیفیت لازم، قیمت کمتری نیز دارند و استفاده از آن‌ها در خطوط انتقال گاز موجب کاهش هزینه‌های اجرای پروژه‌ها می‌شود. علاوه‌براین استفاده از لوله‌های مانیسمان ساخت اهواز با سرعت بیشتری در محل پروژه‌ها نصب می‌شود و بنابراین سرعت اجرای پروژه با استفاده از این محصولات، افزایش می‌یابد.

بازرگانی آهن تک با بیش از ۲۰ سابقه در زمینه لوله و اتصالات آماده همکاری با پیمانکاران در سرتاسر ایران در زمینه تامین لوله مانیسمان، گازی و … می باشد.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
تماس با کارشناسان آهن تک
ارسال پیام از طریق واتس آپ