فرآیند تولید لوله مانیسمان

لوله بدون درز یا مانیسمان یکی از پر کاربردترین لوله های فولادی می باشد که در صنایع مختلف از جمله نفت، گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد. لوله بدون درز همان گونه که از نامش مشخص است هیچ درزی  بر روی لوله نیست و به آن سیم لس نیز گفته میشود.

در فرآیند تولید لوله مانیسمان از هیچ گونه جوشکاری استفاده نشده است. هم چنین تفاوت دیگر این لوله هابا سایر لوله ها در مواد اولیه مصرفی می باشد. این لوله های به دلیل یکنواخت بودن و نداشتن درز جوشکاری، یکی از مناسب ترین و کاراترین لوله های موجود در صنایع مختلف می باشند. قیمت این لوله ها نسبتا خوب و مقرون به صرفه می باشد.معمولا در بازار ایران تولید این لوله ها تا سایز ۲۴ اینچ وجود دارد. در شرایط نادر و به خواست مشتری تولید این لوله ها تا سایز ۴۲ اینچ هم انجام میشود. برای تولید لوله های سایزهای بالاتر از ۲۴ اینچ لوله های درز مخفی استفاده می شود. 

در ویدیو زیر فرآیند تولید لوله های مانیسمان نشان داده شده است.

لوله های مانیسمان بهترین گزینه برای مصارف خانگی ،گازکشی داخلی ،صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ،دیگ های بخار و لوله های آتش نشانی می باشد.

بازرگانی آهن تک یکی از بزرگترین تامین کنندگان اصلی لوله های مانیسمان داخلی و خارجی در تمامی رده ها و سایز ها از تمامی کارخانجات معتبر داخلی  و خارجی در ایران می باشد.

برای مشاهده لیست قیمت لوله های مانیسمان در رده های ۲۰ ،رده های ۴۰ و رده های ۸۰ میتوانید به صفحه لوله مانیسمان مراجعه کنید و لیست قیمت تمامی لوله ها را مشاهده کنید.

جهت سفارش  لوله های مانیسمان و بدون درز در تمامی ابعاد و سایز ها میتوانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ارشد آهن تک تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید.

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
تماس با کارشناسان آهن تک
ارسال پیام از طریق واتس آپ