لوله مانیسمان چینی

لوله مانیسمان چینی

 

لوله مانیسمان چینی  که با نام دیگر لوله مانیسمان وارداتی نیز شناخته میشود نوعی از لوله مانیسمان است که در کشور چین طراحی و ساخته میشود و از طریق راه های ارتباطی به ایران وارد میشود.گروه بازرگانی آهن تک با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خریدو فروش لوله یکی از عمده ترین وارد کنندگان این نوع لوله می باشد که با برند های مطرح جهان ارتباط مستقیم دارد .

 

لوله مانیسمان چیست ؟

لوله های فولادی موجود در بازار لوله و اهن الات از نظر روش تولید و ساخت به دو دسته تقسیم می شوند یکی لوله های درز دار یا درز جوش و لوله های بدون درز تقسیم می شوند،لوله های بدون درز که به لوله های مانیسمان یا سیم لس معروفند که با میان تهی کردن یک پروفیل توپر ساخته می شود وبه نوعی اطلاق می شود که در فرایند ساخت و تولید آن از هیچ گونه جوش وبرشی استفاده نشده است کاملا یکپارچه تولید می شنود.

از انجاکه اولین شرکت وارد کننده این لوله های بدون درز و بدون جوش یا سیم لس به ایران شرکت مانیسمان آلمان بوده است از این جهت لوله بدون درز در ایران با نام لوله مانیسمان شناخته می شود و اصطلاحی بازاری برای آنها شده است.

 

لوله صنعتی مانیسمان گوشت دار اسپیرال

 

 

تولید کنندگان لوله مانیسمان

لوله مانیسمان به دلیل پرکاربرد بودن در همه صنایع در کشور های مختلفی طراحی و ساخته میشود .

لوله مانیسمان  در کارخانه های مطرح و بزرگی همچون تناریس ،Jst،لانترین و … ساخته میشود.لوله مانیسمان چینی لوله وارداتی است که از کشور چین وارد کشور ایران میشود .

لازم به ذکر است که برخی از لوله های مانیسمان چینی که با استاندارد ASTMساخته می شوند پایین تر از حد استاندارد های بین المللی می باشند

به همین دلیل لوله مانیسمان چینی از لحاظ وزنی سبکتر از حد استاندارد می باشد.

لوله های مانیسمان چینی در انواع مختلف چون لوله های مانیسمان آتشخوار، لوله های مانیسمان گالوانیزه، لوله های بدون درز هیدرولیک و در انواع گریدهای A333، A335، A106 و گریدهای مختلف دیگر و در سایزهای مختلف دیگر از ۱ اینچ تا ۶ اینچ و در رده های مختلف چو رده های ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰، ۶۰ و ۸۰ برای مصارف مختلف خصوصا مصارف صنعت نفت و گاز تولید شده و وارد کشور می شود.

 

مزیت لوله مانیسمان چینی

به طور کلی لوله مانیسمان چینی دارای مزیت ها و قابلیت های زیادی هستن که میتوان موارد زیر را نام برد :

 

  • عدم استفاده از جوش  و درز در ساخت لوله
  • یکنواخت بودن و استحکام بالا
  • مقاومت در برابر پوسیدگی و ضربه
  • مصونیت از مواد خورنده و اکسید نشدن
  • طراحی و ساخت با برترین تکنولوژی های روز دنیا

 

قیمت لوله مانیسمان چینی

 

برای سفارش لوله مانیسمان چینی و آگاهی از قیمت لوله مانیسمان چینی میتوانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان متخصص و خبره آهن تک  در زمینه  لوله مشاوره داشته باشید و با آگاهی کامل محصول مورد نظر خود را انتخاب  و سفارش دهید.

بهترین روش خرید لوله های چینی مانیسمان با کیفیت، خرید از مراکز معتبر می باشد که لوله های مانیسمان وارداتی را در نوع معتبر که دارای استاندارد جهانی بوده و نیز دارای تاییدیه های پخش از مراکز مختلف می باشد، را عرضه می کنند.

برای دیدن لیست قیمت لوله مانیسمان چینی میتوانید به صفحه قیمت لوله مانیسمان مراجعه کنید .

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
تماس با کارشناسان آهن تک
ارسال پیام از طریق واتس آپ