لوله فولادی تناریس

لوله فولادی تناریس

لوله فولادی تناریس نمونه ای از باکیفیت ترین  تولیدات شرکت تناریس می باشد که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

شرکت لوله فولادی تناریس

 

شرکت تناریس یک تولید کننده جهانی و تامین کننده لوله های فولادی و خدمات مرتبط با آن است که  در درجه اول محصولات این شرکت  برای صنعت انرژی است .این شرکت نزدیک به ۲۱۷۵۰ کارمند در تمام دنیا دارد .این شرکت علاقه زیادی به ساخت  محصولات فولاد ، انرژی ، مهندسی و ساخت و ساز و تجهیزات صنعتی دارد.

این مرکز در لوکزامبورگ مستقر است و همچنین تأمین کننده لوله های فولادی جوش داده شده برای خطوط لوله گاز در آمریکای جنوبی است.  این شرکت با داشتن امکانات تولیدی در آرژانتین ، برزیل ، کانادا ، چین ، کلمبیا ، ایتالیا ، ژاپن ، مکزیک ، رومانی و ایالات متحده و شبکه ای از مراکز خدمات به مشتریان در بیش از ۲۰ کشور جهان  ظرفیت تولید سالانه ۳٫۳ میلیون تن لوله بدون درز و ۲٫۸ میلیون تن لوله جوش داده شده را  دارد.

 

محصولات تناریس

 

Tenaris طیف کاملی از پوشش و لوله کشی با کیفیت بالا ، لوله حفاری ، اتصالات پریمیوم ، لوازم جانبی لوله ، میله مکنده و لوله کویل را برای استفاده در انواع حفاری های نفت و گاز و فعالیت های تکمیل چاه تهیه می کند.

Tenaris طیف کاملی از نمرات فولادی اختصاصی و API برای کاربردهای اکتشافی و تولید بیشتر ، از جمله فولادهای کرومی ، آلیاژی و آلیاژ بالا را داراست.

شرکت تناریس طیف گسترده ای از لوله های بدون درز نورد گرم و سرد را در درجه های مختلف فلزی برای انواع مختلفی از کاربردها تولید می کند.

تناریس لوله مته ای با کیفیت بالا و اتصالات ابزار دو شانه را برای طیف گسترده ای از پروفایل های چاه فراهم می کنند. همچنین برای عملیات حفاری غیر متعارف ، نمرات فولادی مقاوم در برابر خوردگی و مقاومت بالا را ارائه می دهند.

شرکت تناریس با  امکانات پیشرفته و کاملاً یکپارچه تولیدی که دارد  ، لوله های فولادی را از ۱/۳ “تا ۲۸” (قطر خارج) تولید می کنند.
لوله های پوششی و لوله های فولادی این شرکت مطابق با درجه API و همچنین در رده های اختصاصی شامل محصولات ترش ، سقوط زیاد ، کروم و CRA برای کاربردهای خاص تولید می شود.

تمام محصولات لوله این شرکت با دقیق ترین استانداردهای کیفیت تولید می شوند. لوله های فولادی این شرکت از استاندارد ۹۰۰۱  iso  پیروی میکنند .

کارخانجات تناریس مجهز به مدرنترین خطوط تصفیه حرارتی و پیشرفته ترین تجهیزات تست محصول هستند.

 

لوله فولادی تناریس

 

 

مشخصات فنی لوله تناریس

 

لوله تناریس  یکی از لوله های محبوب  و پر طرفدار در ایران است که مانند سایر لوله های اروپایی دارای ویژگی مثبت بسیار زیادی نسبت به سایر لوله ها است.

این لوله ها دارای ضخامت خوبی هستند که نسبتا تا حدودی بالاتر از استاندارد هستند.

مواد اولیه تشکیل شده این لوله ها بالاتر از استاندارد جهانی است که نقطه قوت این لوله ها می باشند.

اکثر لوله های تناریس دارای استاندارد Nace Mr 0175 هستند که این امر باعث شده تا در تست های سختی و کشش و مقاومت ها  نتیجه های بسیار قابل قبولی را ارائه دهند.

ویژگی اصلی این لوله ها خواص مکانیکی بهتر  و وزن کم  و ماندگاری طولانی مدت  است.

 

لوله فولادی تناریس

 

کاربرد لوله تناریس

لوله های تناریس در صنایع و جاهای زیادی کاربرد دارد که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره میکنیم .

 

  • لوله فولادی Tenaris در پتروشیمی ها و صنایع نفت و گاز
  • لوله فولادی در صنعت هوا و فضا
  • انواع Casing، کیسینگ
  • سیستمهای فرآیندی
  • پکیج های تولید نیرو وبرق
  • پردازش هیدروکربن
  • میله های مکنده
  • لوله کویل
  • محور های  اتومبیل در صنعت خودرو سازی
  • لوله خط دریایی در نفت کش ها
  • لوله خط ساحلی در ساخت و ساز ها

 

لوله تناریس در ایران

گروه بازرگانی آهن تک با توجه به سابقه همکاری و همچنین دارا بودن دفاتری در اروپا قادر به تامین انواع محصولات این شرکت از جمله تهیه لوله تناریس و سایر لوله های اروپایی در حوزه های مختلف می باشد.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت میتوانید به آدرس رسمی شرکت تناریس مراجعه کنید .

این برند در ایران جزو برندهای محبوب و شناخته شده  در صنعت نفت و گاز  و پتروشیمی می باشد .

 

قیمت لوله تناریس

قیمت لوله با توجه به معیار های مختلفی متغیر است و نوسان زیادی دارد.برای آگاهی از آخرین قیمت لوله داربستی و قیمت لوله فولادی تناریس و استعلام موجودی و سفارش کالا با ارشد ترین کارشناسان لوله در سطح ایران در تماس باشید.آهن تک معتبر ترین مکان برای استعلام قیمت لوله در ایران می باشد. پس از مشورت و آگاهی کامل محصول مورد نظر خود را انتخاب  و سفارش دهید.

 

پست های مرتبط

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
تماس با کارشناسان آهن تک
ارسال پیام از طریق واتس آپ