لوله مانیسمان رومانی

لوله مانیسمان رومانی 

 

لوله مانیسمان رومانی رومانی نوعی از لوله های مانیسمان است که در کارخانه های کشور رومانی طراحی و ساخته میشوند.کیفیت این نوع از لوله بسیار بالاست و بیشتر از آن ها در صنعت پتروشیمی ،نفت و گاز استفاده میشود.

سابقه ساخت این نوع از لوله های مانیسمان به زمان جنگ جهانی دوم میرسد که در جنگ جهانی از آن استفاده بسیار زیادی میشد.

 

لوله رومانی آهن تک مانیسمان بدون درز

 

اندازه و ابعاد  لوله مانیسمان رومانی

 

لوله  رومانی  از اندازه ۱/۸اینچ تا ۱۲اینچ با قطر اسمی  که حد فاصل قطر داخلی و قطر خارجی می باشد و برای بالای ۱۲اینچ با قطر خارجی   مطابق استاندارد ANSI B36.10 مشخص می شود.

همیشه برای یک اندازه مشخص با ضخامت های مختلف قطر خارجی ثابت می باشد.

لوله های نورد از ورق با استفاده از خم شدن مطبوعات ، خم شدن رول ، روش UOE یا JCO تشکیل می شوند.

لوله های نورد با فرآیند جوشکاری قوس زیر آب در جهت طولی به هم می پیوندند و به جوش هایی با کیفیت بالا دست می یابند و برای برنامه های کاربردی نفت و گاز بهترین استفاده می شوند.

قطر خارجی از ۱۴ “تا ۲۰۰” است  و ضخامت دیواره از ۱۲٫۷ میلی متر تا ۱۵۰ میلی متر است.

 

مزایای لوله های مانیسمان رومانی

 

از جمله مزایای مهم لوله های رومانی میتوان به موارد زیر اشاره کرد .

 

  • مقاومت در برابر پوسیدگی و دارابودن قابلیت ضد ضربه
  • مقاومت عالی در برابر زمین لرزه و رانش زمین
  • قابلیت اتصال بسیار محكم، بدون نشتی و در عین حال انعطاف پذیر
  • هزینه نگهداری بسیار پایین

 

کاربرد لوله رومانی مانیسمان

 

  • صنایع پتروشیمی
  • کاربرد های صنعتی
  • چاه های فاضلاب
  • انتقال اب
  • صنایع خودروسازی

 

استانداردهای ساخت لوله رومانی

استاندارد های جهانی که لوله های رومانی مورد تایید آن ها قرار گرفته است عبارتند از :

 

  • API 2B
  • API 5L
  • EEMUA 158
  •  AWS D1.1

 

پوشش و لوله بدون درز OCTG

 

گرید هایی که لوله بدون درز پاس کرده است عبارت است از :
H40، J55، K55، M65، L80 Type 1، T95، N80-1، N80-Q، C90، R95، C110، P110، Q125

 

کارخانه arcelormittal

 

واحد تجاری یکپارچه ArcelorMittal Tubular Europe لوله و لوله های فولادی را برای ارائه به طیف کاملی از بخش های صنعتی و انرژی تولید و به بازار عرضه می کند.

دسترسی به فولادهای با کیفیت بالا این  امکان را  می دهد تا  راه حل هایی را برای چالش برانگیزترین برنامه ها ایجاد کرد. این کارخانه  در رومانی سفارشات پیچیده بسیاری از جمله لوله های ساختاری برای ورزشگاه المپیک آذربایجان ، سیستم های لوله کشی برای هواپیماهای پرچمدار نیروی دریایی انگلستان و پروژه های نفت و گاز را در سراسر جهان ارائه کرده است.

 

 

لوله مانیسمان رومانی

 

معرفی شرکت آرسلور میتال

 

آرسلور میتال، (ArcelorMittal) شرکت فولاد چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن، در لوکزامبورگ سیتی، لوکزامبورگ مستقر می‌باشد. این شرکت، در سال ۲۰۰۶ و در پی خریداری و تصاحب شرکت آرسلور، توسط شرکت فولاد میتال، سپس ادغام دو شرکت، تأسیس شد.
 
شرکت آرسلورمیتال، بزرگترین تولیدکننده فولاد در جهان می‌باشد، که تولید فولاد خام آن، در سال ۲۰۱۱ معادل ۹۷،۲ میلیون تن برآورد شده‌است. . لاکشمی میتال، ثروتمندترین فرد بریتانیا و آسیا در خلال سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ و یکی از ثروتمندترین افراد جهان، مالک کمپانی آرسلورمیتال است.
 
 
شرکت آرسلور میتال به‌عنوان غول صنعت فولاد، انواع محصولات فولادی را تولید و عرضه می‌کند. این محصولات شامل محصولات فولاد تخت و بلند است.
محصولات تخت شامل تختال (اسلب)، ورق، ورق نورد گرم‌شده، ورق نورد سردشده، ورق فولاد گالوانیزه، ورق آلومینایزشده و ورق رنگی است. محصولات فولاد بلند نیز شامل شمش، مفتول، میل‌گرد ساده و آج‌دار در مقاطع مختلف، سیم، میخ، سیم بُکسل، انواع مقاطع مانند نبشی، سپری، ریل، تیر آهن، پروفیل و انواع لوله است. علاوه بر فولاد، شرکت آرسلور میتال، آهن اسفنجی نیز تولید می‌کند. میزان تولید آهن اسفنجی این شرکت بیش از ۱۱ میلیون تن (سال ۲۰۰۵) است. میتال سعی بر آن دارد، که مواد خام و اولیه تولید آهن و فولاد را نیز، خود تهیه کند.
 
 
بدین جهت هم‌اکنون، این شرکت چهارمین تولیدکننده سنگ معدن آهن در دنیاست و ۵۰٪ درصد نیاز خود را، تأمین می‌کند. این شرکت از سال ۲۰۰۸، بیش از ۸۰٪ درصد سنگ آهن موردنیاز خود را در درون شرکت تأمین می‌کند. آرسلور میتال، در تأمین کک نیز خودکفاست و حدود ۴۰٪ درصد زغال سنگ را نیز خود تأمین می‌نماید. شرکت میتال در زیرساخت‌های موردنیاز صنعت فولاد، حمل‌ونقل، نیروگاه و توزیع انرژی و نیز استخراج معادن فعال است.
 
 
شرکت فولاد میتال یکی از پیشرفته‌ترین شرکت‌های فولاد در زمینه استفاده از فناوری‌های نوین فولادسازی است. در این شرکت، مدرن‌ترین روش‌های تولید فولاد در کوره‌های الکتریکی با استفاده از آهن بازیافت‌شده یا آهن اسفنجی، کوره‌های دمش اکسیژن بااستفاده از آهن خام، کوره بلند، روش کورکس و میدرکس استفاده می‌شود.
 
شرکت آرسلور میتال برای توسعه فرآیند و محصول خود، دو مرکز پیشرفته تحقیق و توسعه دارد:
 
  • مرکز تحقیق و توسعه شیکاگو، ایالات متحده آمریکا.
  • مرکز تحقیق و توسعه فرانسه میتال.
حوزه‌های جدید فناوری که این شرکت در زمینه فولادسازی استفاده می‌کند عبارت است از:
 
  • توسعه فولادهای آلومینانز برای صنایع خانگی.
  • توسعه ورق‌های فولادی نازک با پوشش پلیمری.
  • توسعه فولادهای جدید استحکام بالا، به ویژه برای صنعت خودروسازی.

 

ArcelorMittal پیشرو در جهان در لوله های فولادی برای ساخت و ساز است. کیفیت های منحصر به فرد فولاد ترکیبی از بهترین  سازه های نمادین جهان  را ارائه می دهد. استحکام ، تطبیق پذیری و ظاهر جذاب آن علت  تقاضای زیاد معماران و مهندسان برای این نوع لوله ها در صنعت ساختمان سازی  است.
ArcelorMittal یک رهبر بزرگ در فولادهای پیشرفته با استحکام بالا ، گالوانیزه (تاثیر گالوانیزه شدن بر استحکام فولاد)و روکش شده است – محصولاتی که در ساخت اتومبیل ، وانت و کامیون مورد استفاده قرار می گیرند. حدود ۲۰ درصد لوله های استفاده شده در اتومبیل ها همگی از لوله های ساخت شرکت ارسلورمتال است، در حالی که ۲۰٪ از درآمد این شرکت برای سال ۲۰۱۶ توسط مشاغل خودروسازی آن کمک شده است.
 
ArcelorMittal بخش انرژی را با طیف وسیعی از محصولات و خدمات با عملکرد بالا در سطح جهان عرضه می کند.
محصولات این شرکت در صنایع متنوعی از جمله اکتشاف نفت و گاز  ، حمل و نقل ، پالایش و ذخیره سازی و همچنین در صنایع حرارتی ، هسته ای و انرژی های تجدید پذیر مورد استفاده قرار می گیرد.

لیست قیمت لوله مانیسمان رومانی

قیمت لوله های مانیسمان رومانی بر اساس فاکتور های زیادی مشخص میشود و به دلیل نوسانات بازار متغیر است .

برای سفارش این نوع لوله ها و انواع دیگر  لوله میتوانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان متخصص و خبره آهن تک  در زمینه  لوله مشاوره داشته باشید و با آگاهی کامل محصول مورد نظر خود را انتخاب  و سفارش دهید.

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
تماس با کارشناسان آهن تک
ارسال پیام از طریق واتس آپ