مدل های مختلف لوله فولادی

انواع مدل های مختلف لوله های فولادی 

مدل های مختلف لوله فولادی

لوله فولادی ضد زنگ مدل SUS304:

 

لوله فولادی ضد زنگ مدل SUS304: این نوع خاص لوله با مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر حرارت، مقاومت در برابر درجه حرارت پایین و خواص مکانیکی و تناسب داشتن با خم شدن و سایر پردازش های حرارتی معرفی می شود. این لوله با عوارض سخت شدن عملیات حرارتی و ایجاد خاصیت مغناطیسی همراه نیست.

این لوله در عرصه های مختلفی مانند وسایل خانگی، کابینت ها، خط لوله داخلی، دیگ بخار، دیگ های مخصوص، وان، قطعات خودرو، تجهیزات پزشکی، مصالح ساختمانی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، صنایع کشاورزی و قطعات مورد استفاده در تجهیات دریایی استفاده گسترده ای می شود.

لوله فولادی ضد زنگ مدل SUS316:

 

لوله فولادی ضد زنگ مدل SUS316: مقاومت این نوع لوله ها در برابر خوردگی و مقاومت در برابر درجه حرارت بالا به خصوص بسیار مناسب است. این نوع لوله ها می تواند در شرایط سخت محیطی استفاده شود، فرایند پرداش سخت در تولید این لوله ها به خوبی انجام می شود، و خاصیت مغناطیسی ایجاد نمی کند.

تجهیزات دریایی، مواد شیمیایی،صنایع رنگ، صنایع کاغذ، اسید اگزالیک، تجهیزات تولید کود، عکاسی، صنایع غذایی و امکانات ساحلی از جمله موارد کاربرد این مدل لوله هاست.

لوله فولادی ضد زنگ SUS316L:

 

لوله فولادی ضد زنگ SUS316L: مقاومت در برابر خوردگی این مدل بهتر از مدل SUS316 می باشد، مقاومت این مدل در برابر درجه حرارت بالا کمی ضعیف است، فرایند پردازش سخت در تولید این لوله ها به خوبی انجام می شود، و خاصیت مغناطیسی ایجاد نمی کند.

. تجهیزات دریایی، مواد شیمیایی،صنایع رنگ، صنایع کاغذ، اسید اگزالیک، تجهیزات تولید کود، عکاسی، صنایع غذایی و امکانات ساحلی از جمله موارد کاربرد این مدل لوله هاست. تشابهات یادی بین این مدل و مدل قبلی وجود دارد.

لوله فولادی ضد زنگ مدل SUS321:

 

لوله فولادی ضد زنگ مدل SUS321: مواد مقاوم در برابر حرارت، مقاومت بالا در برابر خوردگی، مقاومت در برابر حرارت، استحکام در دمای بالا، عملکرد اکسیداسیون در دمای بالا و عملکرد جوشکاری مناسب از مشخصات این مدل از لوله هاست. ای نوع لوله در مواردی مانند وسایل نقلیه، لوله اگزوز خودرو، پوشش دیگ، خطوط لوله، دستگاه های شیمیایی، مبدل حرارتی و ماشینکاری کاربرد دارد.

لوله فولادی ضد زنگ مدل SUH409H:

 

لوله فولادی ضد زنگ مدل SUH409H: عملکرد پردازش مناسب، عملکرد جوشکاری مناسب، و مقاومت مناسب در برابر اکسیداسیون در دمای بالا ا مشخصات آن است، این نوع لوله می تواند در محدوده دمای از دمای اتاق تا ۵۷۵ درجه سانتی گراد مقاومت کند. کاربرد این مدل استفاده گسترده در سیستم اگزوز خودرو می باشد.

لوله فولادی ضد زنگ مدل SUS420J2:

 

لوله فولادی ضد زنگ مدل SUS420J2: سختی انجام فرایند فرونشانی و سرد کردن از مشخصات این مدل است و این مدل به طور گسترده ای در پردازش ابزارهای برش ، نازل لوله ، شیر ، صفحه ، ظروف مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله فولادی ضد زنگ مدل SUS430:

 

لوله فولادی ضد زنگ مدل SUS430: سرعت انبساط حرارتی کم، قالب گیری و مقاومت در برابر اکسیداسیون برای وسایل مقاوم در برابر حرارت ا مشخصات این مدل لوله هاست، مشعل ها، لوازم برقی خانگی، سینک آشپزخانه از موارد کاربرد این لوله هاست.

آهن تک مرجع استعلام قیمت لوله مانیسمان ، قیمت لوله فولادی ، قیمت لوله گالوانیزه و انواع لوله های فولادی و صنعتی در خدمت مشتریان گرامی میباشد .

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
تماس با کارشناسان آهن تک
ارسال پیام از طریق واتس آپ