انواع لوله فولادی مستطیلی

لوله فولادی مستطیلی ضد زنگ

لوله فولادی مستطیلی از جنس فولاد بوده و یک لوله توخالی میباشد که تعداد بسیار زیادی از آنها به منظور انتقال مایعاتی نظیر روغن ها، گازهای طبیعی، آب، گاز، بخار و غیره مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرد. علاوه بر این ها، این لوله مقاومت پیچشی و انقباض و انبساط بسیار قابل قبولی را در دماهای مختلف از خود ارائه داده است. وزن لوله های فولادی مستطیلی ضد زنگ بسیار سبک بوده و به طور گسترده و فراگیر در ساخت و تولید مواردی از جمله خودرو، ماشین آلات و همچنین سازه های مهندسی مورد استفاده قرار میگیرد.
همچنین برای تولید انواع سلاح های معمولی و پوسته ی بشکه ها و  وسایلی با پوشش سخت و غیره از لوله فولادی مستطیلی ضد زنگ استفاده می گردد.

طبقه بندی لوله فولادی استیل ضد زنگ

لوله فولادی استیل ضد زنگ به دو دسته کلی طبقه بندی و تقسیم میگردد که عبارت اند از :

در لوله فولادی، با توجه به شکل سطحی و ظاهر آنها می‌توان لوله فولادی را به دو نوع  لوله فولادی ضد زنگ و همچنین لوله فولادی مخصوص ضد زنگ بدون درز تقسیم‌بندی نمود.

لوله فولادی مستطیلی

شکل های لوله فولادی

به طور گسترده‌ای از لوله های فولادی مربعی، مستطیلی، نیم دایره و غیره استفاده می گردد، اما برخی از اشکال نظیر مثلث ها و شش ضلعی ها نیز در لوله فولاد ضد زنگ تهیه می شوند. در اشکال لوله فولادی هشت ضلعی نیز وجود دارد. بنابراین لوله های فولادی دارای اشکال متنوعی می باشند و تنوع زیادی در شکل بندی آنها وجود دارد. برای لوله فولادی ضدزنگ تحت فشار، آزمایش های هیدرولیکی بسیاری انجام شده است تا به کیفیت مطلوب دست پیدا کند.
لوله های فولادی تحت فشار بالایی تنظیم شده و تولید شده اند و نشتی، پوسیدگی و یا گسترش و شکافتگی در بین آنان دیده نمیشود و به چشم نمی آید. علاوه بر این موارد، برخی از لوله های فولادی ، طبق استاندارد، نیاز به انجام تست شعله را دارند تا به شکلی مسطح و صاف تبدیل گردند. این آزمایشات بر روی لوله فولادی انجام می شود تا بهترین نمره را در استاندارد سازی کسب کند. لوله فولادی مستطیل شکل از جنس فولاد دارای دیواره ای با ضخامتی قابل قبول است. در پایین مشخصات لوله مستطیل از جنس فولاد ضد زنگ را خدمت شما عرض می کنیم.

مشخصات وضخامت لوله مستطیلی فولادی ضد زنگ عبارت اند از :

  • ضخامت: ۵ * ۵ ~ ۱۵۰ * ۱۵۰ میلی متر
  • ضخامت: ۰٫۴ ۰٫۴ ۶٫۰ میلی متر
  • جنس لوله فولادی مستطیلی: TP304 ، TP316L ، ۳۱۶l ، ۳۱۶l، ۳۱۶it

جهت خرید لوله های فولادی درزدار  و بدون درز مستطیلی از تمامی کارخانجات داخلی  و خارجی میتوانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ارشد آهن تک تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان در زمینه لوله واتصالات و آگاهی کامل محصول مد نظر خود را انتخاب کنید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
تماس با کارشناسان آهن تک
ارسال پیام از طریق واتس آپ